keskiviikko 18. marraskuuta 2009

Ripsivärin metsästys

Eilen töistä tullessa käväisin Citymarketissa ruokaostoksilla, mutta tottakai siellä tuli jumahdettua myös meikkiosastolle. Katselin sieltä itselleni uutta ripsiväriä, ajattelin kerrankin kokeilla jotain uutta ripsaria, kun olen montavuotta luottanut samaan merkkiin, mutta se on vaan hieman liian kallis kukkarolle, puhun siis L'orealin Double Extension Waterproofista, se on ollut tähän mennessä ainoa ripsiväri joka saa ripseni pysymään taivutettuina koko päivän, johtunee varmaan siitä pohjustusaineesta, mutta nyt päädyin kokeilemaan vähän halvempaa vaihtoehtoa Maybellinen Lash Stilettoa ja sitäkin toki vedenkestävänä. Vedenkestäviä käytän, koska silmäni vuotavat helposti jos ulkona on tuulista ja sen jälkeen olenkin pandakarhu.

Olin aika tyytyväinen ostokseeni, eihän se nyt toki ihan L'orealia voita, mutta ihan hyvä peruskäyttöön se on. Tilasin itselleni Nelly.comin sivuilta sellaista ripsienpohjustusainetta, josko sekin saisi tavallaan samanlaisen vaikutuksen aikaan kuin tuo Extension, niin voisin käyttää sitä minkä tahansa ripsivärin kanssa.

Ostin samalla Maybellinen kaksi meikkivoidetta, Pure Mineral Liquid Foundationin ja Pure Mineral Powder Foundationin. Käytän niitä yhdessä, koska tuo puuterimainen meikkivoide on ainoa puuteri joka on pitänyt naamani tähän mennessä melkein kokopäivän kiillottomana. Eikä ollut paha hintakaan molemmat yhteensä 15€.

Kotiinpäästessäni mua odotti iloinen yllätys sähköpostissa, sekä Grimasin että Nelly.comin lähetykset on nyt lähteneet tulemaan mua kohti. Toivottavasti ne saisin vielä tämän viikon aikana. Noh luultavasti ainakin viimeistään ens viikon alussa sitten.

Kaverikin saapui taas Italiasta Suomenmaata katsastamaan pitkäksi viikonlopuksi ja sovittiin sen kanssa, että se tulisi mun luokseni perjantaina yöksi, siitä onkin varmaan vuosi, kun olen tätä neitiä nähnyt, ihanaa ihanaa siis viikonlopuksi tiedossa.

Nyt taas lataamaan kahvinkeitin aamuksi valmiiksi että pääsee pirtsakkana ylös.

P.S Mä vihaan Vantaan julkista liikennettä

Päivän Biisi; Coldplay - Don't Panic

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti